Lördag...

Hejsan idag!!!


Har inte varit på humör att skriva innan men tänkte uppdatera lite nu...


Igår jobbade man igen, fick till och med jobba över och det är ju alltid trevligt när man vet att man får ut nåt av det man jobbar ju... När jag kom hem från jobbet satte jag på en kanna kaffe och satte mig vid datorn, fick sen ett samtal från "nya" jobbet att jag jag skulle jobba som idag. Jag ville gå på fest men fick ju hoppa över det. Jag kollade iställer på Let´s Dance och älsklingen kom hem, han hade handlat lite gott till oss och när Let´s Dance var slut så kollade vi på skräckfilm. Wrong Turn 2 Dead end. Ganska överdriven film men har man sett ettan fattar man ju denna filmen men ändå för mycket överdriv tycker jag men men...


Imorse vaknade jag när klockan ringde och då mådde jag inte alls så himla bra så jag sjukanmälde mig från "nya" jobbet och gick och la mig igen. Älsklingen trodde jag hade försovit mig när han vakna. Han körde sen till garaget och har varit där hela dagen nu...


Jag har mest suttit vid datorn och spelat lite, fick reda på av mitt kusinbarn att hennes lillebror blivit rånad igår av nån med kniv och sånt får mig att bli så himla arg. Folk som sysslar med sånt är ju helt störda i huvudet. Bara för att dom inte har egna pengar att köpa saker för så går dom på folk med kniv för att få det som vill ha... Kokar av ilska...


Nu sitter jag och väntar på att handbollsmatchen mellan Sverige och Kuba ska börja. Har tagit fram pläd och gotte och väntar i soffan. Ska bli spännande att kolla på. Jag tror inte att jag är så himla intresserad av sport men när det gäller handboll så känns det extra intressant, kanske min sport?? Ska man börja?? Hmm, det tål att tänka på...

Ikväll blir det bara hemmamys som gäller, hoppas på nån film ikväll eller nåt bra på tv att kolla på. Ska kolla upp vad som finnes...Älsklingen kanske kommer hem i tid så han kanske känner för nåt, vi får se...


Imorron har jag planerat att åka hem till pappa och hälsa på men han ahar inte svarat på mitt sms så han kanske inte har kommit hem från Frankrike än, vi får se om han svarar...



I natt hade jag världens skummaste dröm, drömde att jag skrapade fram 300.000 på en trisslott och jag blev skitglad. Sprang genast till affären för att få lösa in den och då säger hon i kassan: "Du har ju inte skrapat rutan här nere där man kan antingen få 1x, 2x eller 10x vinsten"... Så hon skrapade den till mig och då var det 10x vinsten. Alltså hade jag vunnit tre miljoner eller vad det blir... Men fan va arg jag va när ag vaknade... Hatar såna drömmar... Kan det inte bli sanning nångång???


Aja, hoppas ni alla får en fortsatt trevlig lördag!!! Kram



Kommentarer
Susanne

AHha ja hade man vunnit 3 millar hade man ju lätt hoppat o skuttat av glädje :P

2009-01-18 @ 03:15:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0