Måndag!!!

Hejsan idag.


Hade ett missat samtal från arbetsförmedlingen när jag vaknade men det var nog för att jag ville ha kontakt med dom. Jag har mailat min handledare flera gånger men eftersom han har haft semester över jul och nyår så har han inte svarat.


Imorron kommer vår bovärd hit och ska kolla på teleuttaget för det är sönder, kanske vi kan koppla in vår telefon efter att dom varit här då. Dom ska oxå kolla på ugnen för vi har inte kunnat använda ugnen för varje gång vi sätter på den så går automatsäkringen och hela lägenheten blir svart och då är det ju nåt som är fel...


Ikväll är det dax för Sverige igen i handboll och dom spelar som sagt mot Spanien och matchen börjar klockan sex men det är försnack innan så matchen börjar nog på riktigt vid halv sju skulle jag tro...


Idag har Steve kört till Göteborg och när han hade jobbat klart där skulle han kört vidare till Stockholm men han kommer hem idag iallafall för det hade inte kommit några grejer dit så han ska köra till Stockholm imorron istället. Och det betyder ju att han sover hemma i natt. :)


Jag ska försöka hinna gå igenom mitt fotoalbum idag, fick bilderna på posten häromdagen och det var ju en hel del kan jag ju säga så det kommer ju ta ett tag att fixa dom. Undrar vad dom på framkallning tänker när dom ser allas konstiga bildet egentligen. Det måste vara ett ganska roligt jobb dom har, haha...


Vi ska passa på att åka hem till pappa idag då eftersom Steve vill gärna följa med dig och hälsa på så vi kan ju göra det idag för imorron och resten av veckan är han ju inte hemma och pappa kör kanske utomlands igen så vi passar på när alla är hemma. Jag tycker det är skönt att Steve vill träffa pappa så att det inte är på andra hållet för det hade ju inte varit så kul...


Diska och slänga sopor är ett måste idag, det ser dumt ut med en massa kartonger som bara ligger och jag orkar inte vika ihop dom, så lat är jag men jag sorterar iallafall. Det är alltid nåt. :)


Jag försöker komma på nåt vi kan äta ikväll men det är svårt, känns som om det får bli nåt lättlagat. Kommer nog på nt till slut...

Ha det fint. Kram alla...





Kommentarer
Emma Damm

kika gärna in på min konstnärsblogg där jag postar mina ny porträtt ganska ofta :-) Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig :-) kram

2009-01-19 @ 15:36:03
URL: http://emmadamm.blogg.se/
JAANA

Ni kan ju beställa hem pizza till kvällen, det ska jag göra! :D

2009-01-19 @ 15:37:27
URL: http://jaanas.blogg.se/
Emma Damm

ja haha, så sant så sant!

2009-01-19 @ 15:55:54
URL: http://emmadamm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0