Miss you...

Hej igen.


Nu har man kollar på film, kollade på John Tucker must die. Den var ganska bra och som i dom flesta filmer så slutade även denna lyckligt. Älsklingen har sett den innan så jag passade på att titta på den nu när han är iväg. Jag hann precis att posta dom så kanske vi hinner få nya filmer till helgen. Posten var där när jag kom så hon fick ta dom i bilen annars hade dom ju inte kommit med.


Nu är det lika dimmigt som det var för exakt en vecka sen, man ser knappt ingenting och det är obehagligt att gå när man inte ser. Lider verkligen med alla som är blinda, jag skulle aldrig klara av att bli blind.

Handbollen mellan Sverige - Kuwait slutade 30 - 19 (17-9) till Sverige... Lätt match men inte så viktig som det kommer vara för Sverige imorron då Sverige möter Kroatien och den är ganska viktig. Den matchen hoppas jag på att kunna se...


Dax för mig att laga lite mat tänkte jag, hoppas på att älsklingen ringer snart så att jag vet att han lever, smsade med honom innan men det är ju några timmas sen... Hoppas inte dom jobbar lika länge som igår men det tror jag inte att dom gör.


Ha det superbra alla...HEJ!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0