Nu har den tittat ut...

Tjosan!!!

Sitter här med mitt kaffe som är nykokt och funderar på vad som ska hända idag. Det är ju svinkallt ut så man vill ju helst inte gå ut mer än när man ska röka...

Nu har min visdomstand tittat ut lite genom tandköttet och det känns exakt som ett popcornsskal som har fastnat, alla som varit med om det vet ju hur det brukar kännas och det är ganska irriterande... Nu har jag iallafall inte lika ont som jag hade innan när den växte och det är ju bra det... Hoppas bara att den växer ut lite till snart så jag slipper gå och irritera mig på den...

Älsklingen ligger fortfarande och sover men jag tror att han vaknar snart för grannarna smäller med dörrar och håller liv i luckan så han kan nog inte sova så länge till...

Nu ska jag fortsätta dricka lite kaffe och kolla runder lite på nätet tänkte jag men ni får ha det så fint....Kram JAG


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0