Nu jä*lar!!!

Hallå!


Igår blev det inte så mycket gjort eftersom min lön inte kom förrän idag så idag blir det att handla, fixa och dona. Ska försöka hinna göra lite iallafall. Har ju hela veckan på mig att hinna det mesta men tar det lugnt så jag inte gör allt på en dag.


Nu har älsklingen åkt till Stockholm igen och han kommer hem på fredag men dock inte lika sent som förra fredagen. Han trodde att han var hemma vid tre tiden p fredag om han inte skulle köra till Eslöv oxå men han fick se hur det blev med det.


Ikväll blir det handboll igen, inte för att det spelar nån roll men jag tycker att det är kul att titta på. Kanske jag till och med slänger i en film i dvd-spelaren. Brukar ju inte kolla på film när jag är ensam men om det inte finns nåt bra på tv så gör jag det.


Igår gjorde jag spagetti med köttfärssås och vi hade till och med chokladpudding med grädde till efterrätt och jag var helt trött och tjock efteråt. Kände mig helt svullen och blä...Ja, ni vet säkert vad jag menar. Därför känner jag att Bodil måste nog användas flitigt idag så att man kompenserar det.


Skriver sen...Haj.



Kommentarer
Evelina

tack. ja jag ska försöka hitta på roliga saker nu när jag är hemma,blir väl åka till vänner jag inte kommer träffa sen osv. Tyvärr är ju pengarna ett stort hinder men hoppas på något tillfälligt jobb innan jag åker.

2009-01-27 @ 17:13:15
URL: http://littleblue.blogg.se/
Jannike Sjögren

chokladpudding! Åhhhh va gott d e, jag älskar det haha men förstår vad du menar med tjcokis efetråt emn känner sej helt uppsvälld haha, ha d gott

2009-01-28 @ 08:04:16
URL: http://mammajannike.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0