Ny vecka, nya uppgifter!!!

Tjingeling idag!!!


Idag vaknade man, satte på kaffe, gick på toa och d ringde telefonen, typiskt när man är upptagen om ni fattar vad jag menar. Iallafall så tittade jag på telefonen och såg då att det var ett samtal från Asist Bemanning. Wow tänkte jag, vad vill dom mig med tanke på att vad jag sa till dom sist jag pratade med...Iallafall så ringe jag upp och han frågade då om jag fortfarande var intresserad av att jobba på Quick Pac (Bring Dialog) igen. Jag svarade att intresset fanns men då vill jag har papper på anställning INNAN jag börjar jobba. Svaret jag fick då va: - Det ska vi nog kunna fixa.


Det ska bli roligt och se om dom fixar några papper till mig eller inte. Senare idag ringde dom från hotellet och fråga om jag kunde jobba imorron och jag sa givetvis ja. Så det blir att gå upp tidigt imorron och cykla till jobbet.

Älsklingen ska åka till Kalmar imorron och sen ska han vidare till Nyboda och jobba där. Jag vet inte när han kommer hem men till helgen är han nog hemma igen.


Idag har jag gått genom bilder som jag plockat ut som jag skickat in för framkallning och dom ska komma om cirka tre dagar, ska bli spännande och se hur dom blir.


Ikväll ska jag kolla på finalen av Årets Tv-tittare på tv4 klockan åtta och det ska bli roligt att se vem som vinner.



Ha det superbra alla. Kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0