Onsdag...

Idag skulle man ha jobbat men det blev inte så, det var ju bara att krypa ner i sängen igen och lägga sig, det tog ett tag att somna om men det gick till slut. När jag vaknade hade jag världens huvudvärk och det är ju inte det man önskar direkt när man vaknar men men... Det var ju bara att ta två värktabletter och hoppas på att det skulle gå över, nu har det gått ett tag men huvudvärken finns fortfarande kvar. Ringde tandäkaren innan för att kolla om man kunde avboka tiden med eftersom det är samma dag skulle det kosta även om jag var sjuk så jag får ju helt enkelt sätta mig på cykeln sen och cykla dit. Hoppas bara att allt går fint idag och att det inte tar för lång tid iallafall...


Sitter och dricker kaffe och kollar runder lite på nätet, finns inget annat skoj att hitta på, man ser ju knappt ut genom fönsterna heller för det är sån himla tjock dimma ute, tråkigt värre. Det är jobbigt med sånt väder för man blir ju inte på det bästa humöret direkt...


Jag pratade med älsklingen (Steve) igår och han trodde att han kom hem redan ikväll för att det jobber han skulle göra i Nyboda var inte klart så det fanns inget han kunde göra där än så han skulle nog köra till Göteborg imorron istället. Han kommer få med sig en ny jobbebil nu när han kör hem iallafall och det är ju bra för den haft sen olyckan kan man ju inte kalla för jobbebil iallafall...


Jag tror att jag har kommit på en idé som skulle kunna göra så att jag kan vara med älsklingen (Steve) i garaget lite oftare. Jag har ju inte viljat vara där ute eftersom det är så kallt och smutsigt överaltt men nu tror jag att jag kommit på en liten sak som kan göra att jag kan vara där ute utan att frysa...Får se om det funkar och om älsklingen (Steve) går med på det. Ska bli kul o höra vad han säger...


Om ni undrar varför jag skriver (Steve) efter älsklingen är för att jag fick en fråga om inte älsklingen hade nåt namn, och jo det har han ju. Därför skriver jag så nu... Får nog börja skriva endast Steve istället kanske...


På fredag är vi bjudna på kalas hos mitt kusinbarn, (Susanne) hon fyller år och skulle fira det och frågade då om vi ville kommer, jag fråga Steve igår men fick inte nåt direkt svar men jag ska iallafall dit och säga grattis.

Nu hade jag tänkt gå och fixa till mig lite så att jag inte ser ut som ett spöke när jag ska till tandläkaren.

Ha det superbra alla. Kramis


PS: Jag tänker på dig vännen och hoppas att allt har gått bra, det kommer bli superbra när du väl kommer hem och får ta en dag i taget. Kram DS.



Kommentarer
emelie

jätte fin blogg=) Hur mår du idag då ? =)

2009-01-14 @ 15:29:13
URL: http://loneley.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0