Planering!!!

Att göra måndag:


* Betala räkningar
* Städa, rensa och plocka undan
* Handla
* Hänga tavlor
* Tvätta
* Möblera lite kanske


Nu har man kommit på en del saker som måste göras. Kanske jag inte gör allt imorron men det är saker som måste bli gjorde nästa vecka. Jag hoppas på att få lite jobb denna veckan så att jag inte bara sitter hemma och ugglar.

Älsklingen ska jobba "hemma" imorron, han ska göra vattenprover igen men kommer inte ihåg vart han skulle göra dom men det är vad han ska göra. Han ska nog åka upp till Stockholm igen i veckan men vet inte om han ska åka på tisdag eller onsdag. Det får vi se hur det blir.


Ikväll hoppas jag på att kunna se iallafall en av filmerna som vi har hemma, kanske älsklingen och vill kolla. Han är just nu ute i garaget och hjälper Linus med hans bil skulle jag tro.


Nu har jag bäddat ner mig i soffan med en stor och skön filt och väntar på att Handbollen mellan Sverige - Ungern ska börja. Jag vet inte om jag kollar på hela matchen, tror jag kommer somna, känner mig lite nere idag, kanske förkylning men jag hoppas på att det bara är att jag är trött.


Ha det superbra...Kram JAG



Kommentarer
Jannike Sjögren

När man skriver upp vad man ska få gjort brukar det oftast bli gjort, så fick du gjort vad du skulle? Kram

2009-01-26 @ 20:08:10
URL: http://mammajannike.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0