RASTLÖS!!!! Grrr

Nu sitter man här igen och idag är det jobbigt. Vill verkligen hitta på nåt ikväll men eftersom lönen inte kommit så finns det ju inte så mycket att hitta på eftersom det mesta kostar en massa pengar... Har fått frågan om att hänga med till Bahnhof eller en annan fest. Tråkigt att alla andra fått sina pengar utom jag verkar det som. Jag känner inte alls för att låna pengar bara för att festa,då kan jag vänta tills nästa helg faktiskt.



Ikväll är det en VIKTIG match i handboll. Sverige möter Frankrike och Sverige MÅSTE vinna annars går dom inte vidare. Får hålla tummarna hårt att det går bättre än sist.



Måste gå och fixa till mig lite nu men kanske jag skriver några fler rader senare... Ha det bra...Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0