Rastlös!!!

Sitter nu och kollar på nån avdankad film från stenåldern verkar det som iallafall...Har dock inte sett den från början så jag har ingen aning om vad den handlar om men det finns ju inget annat att titta på. Borde kanske gå och lägga mig men kan inte sova och Steve har redan lagt sig, han gick och la sig redan vid tolv tiden så jag har suttit uppe själv ett tag nu men tiden går fort när man surfar runder på nätet och kollar tv samtidigt...


Våra grannar har haft fest ikväll och dom har inte stört med nån musik men dom har stört genom att dom skrikt emellanåt som om nån blev slagen eller nåt men nu har festen nog tagit slut för nu hörs det ingenting och det är ju himla bra...


Jag såg innan idag att en av våra grannar ska flytta så vi kommer få en ny granne i mars, spännande vad det blir för nån människa/or... Hoppas inte det är nån gammal tant och gubbe bara men det tror jag inte för det är lägenheten som är längst upp och eftersom här inte finns nån hiss är det ju inte så troligt att det blir ett äldre par...


Nu har jag iallafall nån att prata med, kusinbarnet loggade in på msn nyss så nu kan man ju snacka lite med henne. Kul att nån mer än jag är vaken klockan två en lördag natt...


Ha det super...Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0