Söndag...

Hejsan idag!


Igår låg man i princip bara på soffan och kollade på en massa konstiga program. Kollade även på filmen som gick på fyran, World Trade Center, jag har sett den innan men jag grät som bara den och det var nog en himla tur att älsklingen inte var hemma, tycker det är pinsamt när man är så inne i en film att man börjar gråta men denna filmen är ju lite annorlunda eftersom man vet att det har hänt i verkligheten också.


Jag gick även en runda till Coop och köpte, cola, korsordstidning och ett choklad. När jag kom in genom dörren såg det precis ut som en mus sprang över golvet men kom sen på att det var en lite fågel som flög under en av hyllorna. Lite skraj blev jag allt. Jag kom även på att dom gångerna som jag cyklat till Coop har jag cyklat en hel omväg för igår när jag gick upptäckte jag cykelvägen bakom parkeringen så det var ju i princip bara raka vägen sen var man ju framme men nu vet jag det till nästa gång.


Älsklingen kom inte hem förrän vid två tiden i natt, han hade varit ute i garaget tills dess, eller ja, vad han nu hade gjort. Och i morse hann han köra iväg igen innan jag hann vakna så jag har bara sett honom drygt en timme denna helgen, allt som allt... Men men...


Idag blir det att kolla på film, har till och med bestämt vilken film jag ska kolla på, skiter i om älsklingen inte har sett den men jag tänker inte sitta o vänta på att han ska ha "tid" att titta med mig så han får helt enkelt se den själv nån annan gång. Ska försöka ta fram min andra dator också och lägga över bilderna från den på ett minne så att jag har dom alla på samma plats.


Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva men hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag. Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0