Söndagsmiddag!!!

Hejsan idag!

Nu sitter jag här igen.
Min äldsta syster och hennes familj har varit här idag på middag, det va hur trevligt som helst. Vi delade ut julklappar eftersom vi träffades inte innan jul. Vi fick fina handdukar till badrummet och det behövde vi eftersom vi har inte så många små...

Älsklingen har  kört ut en runda till garaget och kollar läget där och jag sitter och kollar på lite tv...

Igår kollade jag och älsklingen på Wall-E och det var hur bra som helst, lite sorgsen men det brukar ju såna filmer vara...

Ikväll blir det nog lugnt, kolla tv och lite sånt, älsklingen ska nog jobba imorron så han ska ju upp tidigt... Kanske jag följer med honom på jobbet om det går, vi får se hur det blir...

Nu har jag bestämt mig för att skaffa en ny mobil, ska bara hitta en affär som har den i den färgen jag har också, det är nog det ända som fattas och det kan ju ta sin tid, kör ju inte direkt till Göteborg bara för att köpa den utan då får jag ha ett ärende  på det håller först... Hoppas den finns i Malmö kanske.... Ska kolla det...

Ha det superbra alla...Kramis


Kommentarer
Jannike Sjögren

Vill också ha ny mobil!

2009-01-05 @ 08:23:15
URL: http://mammajannike.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0