Sverige - Kuwait

Steve ringde vid tjugo i två i natt, då hade dom precis slutat jobba för dagen och kommit till hotellet. Han var helt slut och det kan jag verkligen förstå eftersom dom i princip inte gjort annat än att åkt bil hela dagen. Denna gången sover dom på ett Best Western Hotell och det tycker jag är roligt för det har dom inte gjort innan.


Jag har sovit på älsklingens kudde hela natten och det är nog den bästa sömnen jag haft på länge, kan en kudde verkligen göra så stor skillnad??? Vaknade iallafall helt utvilad. Det var en skön känsla...


Ikväll är det dax för Sverige i handboll igen, dom spelar ju mot Kuwait och jag ska kolla på matchen och hålla tummarna för att det går lika bra som det gått hittills...


Idag ska jag äta makaroner med fiskpinnar, det ska bli gott. Har fakriskt varit duktig och ätit frukost idag oxå, det är ju ganska ovanligt för mig när jag är hemma. Jobbar jag får jag ju frukost på jobbet men då är det ju en annan sak...


Imorron ska man till  på ett litet möte, ska bli spännande och höra vad dom har att säga om det jag vill prata om. Förra gången fick jag bra svar så jag hoppas jag får det imorron också.


Nu ska jag fortsätta med att dricka kaffe och spela lite. Ha det superfint.Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0