Sverige-Sydkorea & Kuba-Spanien

Tjenare idag!!!


Jag lyckades tränga mig in i den lilla sängen i natt. Steve verkar tro att han sover på hotell emellanåt för han brer ut sig som om hela sängen vore hans. Vi är båda överens om att en ny bredare säng står högst upp på handellistan när ekonomin tillåter det. Nån som har en bredare säng än 120 till salu så hör gärna av er. Steve pratade även i sömnen i natt och det var ganska kul för jag satt ute i soffan när jag hörde att han ropa på mig och när jag gick in i sovrummet frågade jag honom vad han ville och då mumlade han nåt och då fattade jag att han sov och i morse när jag frågade honom igen visste han inte vad jag pratade om. Synd bara att jag inte hann spela in honom för det lät ganska roligt, vad han nu sa...


Idag har jag kommit fram till att jag ska rensa och bära upp det sista på vinden imorron om jag inte ska jobba vilket inte verkar vara aktuellt och på kvällen imorron ska vi hämta skostället hemma hos pappa så att det blir fixat.

Idag möter Sverige - Sydkorea och Kuba möter Spanien. Jag har inte bestämt mig än om jag ska kolla på matchen än men matchen börjar sex på tv4. Hoppas iallafall att Sverige vinner idag också. Kanske lite jämnare match idag jämfört med igår, eller vad tror ni???


Nu ska jag sätta på mer kaffe och under tiden kaffet rinner ner tänker jag röka en cigg. Ha det så trevligt resten av denna helgen. Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0