Tog oss ut i kylan ändå....

i förra inlägget skrev jag att det var kallt ute och att det blev nog att vi stannade inne idag men eftersom min syster och hennes familj ska komma och hälsa på oss på söndag så behövde iväg och handla eftersom vi ska bjuda dom på mat... Vi körde till maxi och där blev det både det ena och det andra som hamnade i korgen, ja ni vet hur det blir...

Vi har även varit ute vid älsklingens garage och betalt hyran där, kanske lite sen men nu är det gjort iallafall...

Nu ikväll ska vi bara ligga på soffan och kolla på film, jag ska snart ner i tvättstugan och hämta upp en maskin tvätt som jag glömde tvätta igår men efter det ska jag krypa ner med täcke och kudde och bara mysa...

Ha det supernajs....Kramis på er.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0