Trött på folk ibland!!!

Hejsan idag igen.

Jag har fattat en sak, folk som inte själva mår bra vill bara en sak, att man ska tycka synd om dom och dom vill bara försöka få andra till att må dåligt också men tyvärr funkar det inte mig!!! Du vet vem du är!!!

I min blogg skriver jag PRECIS vad jag vill och det är INGEN som tvingar NÅGON att läsa den så om DU inte gillar det du läser så skit i det och lämna för FAN inga kommentarer om du inte kan skriva vem du är!!! Toltalt meningslöst och omoget... Och ska man lämna kommentarer kan man ju läsa HELA inläggen istället så man FATTAR vad man läser!!!

Idag ska man nog bara ta det lugnt, kanske åka en runda med älsklingen till garaget och kolla läget där, kanske få besök av min andra syster om dom hör av sig idag. Vi får se vad som händer... Ha det så fint...Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0