Välkommen till min nya blogg.

Tjenare alla där ute!!!

Denna dagen kan man väl säga att det är en bra dag att starta en blogg på, eller???

Jag är ju inte så hemma på hur man ska skriva blogg men kanske finns det nån där ute som kan ge mig några tips om hur man skriver, till exempel om hur mycket man ska skriva och vad man får och inte får skriva... Kanske man inte ska skriva om olika detaljer och sånt men man väljer väl själv hur mycket man vill avslöja om sig själv eller??? Går det till exempel att lösenordsskydda vissa inlägg bara eller hur gör man???

Idag är det exakt 1 år sen jag och min underbara sambo blev tillsammans. Det känns som om det bara var nån vecka sen men tiden går fort.
Vi blev alltså tillsammans på nyårsafton på tolvslaget förra året på en nyårsfest nere i Svalöv. Och nu bor vi tillsammans i en tvåa i Ängelholm. Älskar honom så mycket!!!

Jag vet inte riktigt vad som händer denna dagen men jag vet att jag ska tvätta idag iallafall för vi har en hel del tvätt om man säger så, sen blir det nog att laga nån god middag och kanske kolla på film och mysa med älsklingen i soffan. Det får bli va det blir denna dagen helt enkelt.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och samla ihop tvätten. Röka en cigg ska jag också göra.

Ha det fint där ute och om ni vill hjälpa mig med tips om hur bloggandet funkar skulle jag bli hur glad som helst.
Kramis


Kommentarer
evelina

du kan göra en blogg till på denna domönen eller om du förstår vad jag menar? så kan du lösenordsskydda bara den så om du vill skriva privata saker som bara vissa ska få läsa.Så kan du ju länka till den i denna bloggen när du skrivit något där =) jag har en sån blogg men den används inte så ofta =)

2009-01-02 @ 15:32:53
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0