Vardagen...

har börjat igen nu och jag hoppas min chef ringer denna veckan och ger mig tider så att jag vet när jag ska jobba igen...
Idag har jag valt ut vilka gardiner som ska hänga var nu när man ska städa ut julen och jag tror det kommer bli superfint när dom väl är uppe... Ska försöka fixa det imorron när älsklingen ska till Göteborg och jobba....

Nu är det är även dax för att börja väga och mäta sig så man har koll på det... Hoppas på att det går åt rätt håll iallafall...
Nu är det spännande kan jag tycka... Även lite nervöst... :-)

Älsklingen befinner sig i garaget och fixar med Golfen så att den är redo och tas ut ur garaget igen till våren, då den stått i garaget nu över vintern...
Jag tittar på grammisgalan på tv4, det är ganska drygt men kul emellanåt... Ska nog kolla på en film när älsklingen kommer hem.
Vi fick ett present kort av älsklingens syster i julklapp där vi fick hyra gratis film och nu har vi hittat två filmer som vi båda vill se så jag hoppas dom filmerna kommer innan helgen men det kommer dom säkert...

Nu ska jag kolla vidare på tv och dricka lite kaffe...Ha det super...kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0