Yrkesval???

Hello!!!


Idag när jag vaknade hade jag ett sms från älsklingen. Det var skönt att vakna och se att nån hade hört av sig, speciellt han. Han kommer hem imorron kväll men det känns just nu som en evighet tills dess men men...Jag ska
försöka fördriva tiden på nåt sätt...


Idag har jag varit på möte på arbetsförmedlingen, där jag berättade om ett företag som jag jobbat för innan och att dom nu har hört av sig igen och vill att jag jobbar för dom men så har det kommit upp lite saker som gjorde att jag ville prata med dom på arbetsförmedlingen om hur jag skulle gå till väga med detta och jag fick svar på dom frågor jag ställde så nu känns det bättre. Fick även ett tips på ett jobb som jag nu sökt. Det är tågvärd för danmarks motsvarighet för SJ och det verkar vara ett lovande jobb fast jag är lite orolig för att jag måste nog öva upp min balans om det kommer så långt att jag ska prova på det. Annars kommer jag flyga som en vante på tåget vilket kanske inte är så bra om man ska jobba med det. Haha...
Jag håller tummarna för att han ringer, hoppas på att förstå vad han säger och men det ska nog inte vara några problem, lite svårare att läsa på danska än att höra vad dom säger...Jaja...


Jag ska snart sätta mig ner och kolla på en film, efter det blir det ett program på tv och efter det är det ju handbollsmatch som gäller igen. Jag är lite spänd på den matchen för det sägs att den är ganska viktig eller vad det nu va men det återstår att se.


Ha det så fint så länge...Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0