Dax för uppdatering!!!

Hejsan.

Nu är det snart en vecka sen jag skrev här. Tänkte uppdatera det jag kan.

I tisdags var min andra lediga dag. Jag var hemma hos Kims pappa och tittade på när pojkarna lekte vidare med Kims bil. Tog en tripp i Kims pappas trädgård och jag hittade en massa fina saker så jag passade på att fota lite också...

Kims pappas fina pump i trädgården.

Den fina grodan på kanten är så fin...

En konstig blomma hittade jag....

Fin blomma, vet inte vad det är för nån bara....

Jordgubbar har han också i sin trädgård...

Blå blomma....

Cool blomma, ganska stor va den också...

En annan vattensprudlande sak....


På kvällen var vi hemma hos Kim och tittade på tv men det blev inte så länge för jag skulle upp och jobba dagen efter ju.



I onsdags efter jobbet gick jag direkt till Kims pappa, killarna höll fortfarande på med Kims bil och nu började det lika nåt så jag passade på att fota det också...

Låååångt ifrån färdigt...

Snart dax för fastmontering....

Färdigt!!!! Fint det blev, man kan tro att det är orginal men det är det verkligen inte!!!



I torsdags hittade vi en trevlig krabat på jobbet, så här såg han ut...

Vi döpte honom till Big Bertil innan B stog ihjäl honom med en kvast sen spolade jag ner honom i toan.


 efter jobbet gick jag till Coop för att hämta ut mitt paket, jag visste ju redan innan va det var men det var spännande att se hur allt såg ut och hur schemat var upplagt liksom.... Detta fanns i paketet....

Min vinst... Biljetterna till Madonna konserten!!!! :)



I fredags var vi hemma hos Kim igen och tittade på film, Kim lagade mat till oss och det var hur gott som helst.



I lördags somnade jag på soffan halv sju på kvällen, vaknade igen kvart i tolv, gick ut och rökte, gick på toa och gick och la mig igen så den dagen är bara som bortblåst.



Igår åkte jag med Steve till garaget där jag dammsög och torkade av hela insidan av bilen sen körde vi hem till Kim, där spelade jag, Ola, Ep, Kim och Steve kubb. Det var kul men jag trodde ett tag att alla utom Ola var ute efter att träffa mina ben istället för dom där klossarna och ont gjorde det men men...
Efter att vi spelat kubb gick jag, Steve, Kim och Ep hem hit och vi käkade mat sen spelade vi Guitarr Hero hela kvällen. Det var himla skoj men Gud va man får ont i handlederna efter ett tag spelande.



Idag är man ledig igen och på dagens schema står det AMS och F-kassan. Det är det ända jag har planerat denna dagen sen får vi se vad som händer. Ha det fint alla.
Kram JAG



Kommentarer
Evelina

haha jaa :) usch måste du visa bilder på spindlar? blurk äckligt :S

2009-07-13 @ 21:40:50
URL: http://littleblue.blogg.se/
Annika

du får väl tjata lite på Stefan så ni får till en liten krabat ni också ;)

fast de ska ju kännas 100% rätt också så klart..

andra alternativet e att vi får fika så du får låna och gosa bebis :D

kram

2009-07-16 @ 11:44:49
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0