Lördag!!!

Hello.

Igår var man på lite fest hemma hos grannen (Ola), det var trevligt fast att det bara va jag, Steve, Ola, Nina och Jocke. Vid tolv tiden gick jag och Stve hem och resten gick ner till stan.

Ola i sitt rätta jag som vanligt!!

Kärleksparet från Fagersta!!! :)

Ja, jag vet inte vad jag ska säga!!!

Jag fick också va med på bild!!! "Tack" Ola!!!




Idag när jag vakna hade jag som vanligt ont i huvudet, trots att jag inte drack så mycket igår. Det är nog nåt med åldern tror jag men inte säker.

Idag har Ola varit här och spelar Guitarr hero med mig ett tag och nu är jag ensam igen med mitt kaffe. Vet inte vad jag ska göra. Hoppas på att Steve ringer snart och säger att dom är klara med Kims bil så att vi kanske kan hitta på nåt.

Jag har inte så stor lust att göra nåt mer än att bara ta det lugnt eftersom jag har 7 dagars jobb framför mig men nåt kul kan man kanske hitta på som inte är så ansträngande, typ titta på film eller nåt annat så att man slipper vara själv iallafall.

Tror att jag ska ringa Steve och kolla hur det går för dom, kanske det blir att jag tar en promenad ner dit så att jag har nåt att göra, det är ju en bit att gå men det är bra att röra på sig.

Hade det fint alla. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0