Måndag 6 juli 2009

Tjena.

Nu har denna helgen och snart tagit ett slut. Nu är man ledig i två dagar men nu har ju det fina vädret försvunnit. Nu är det bara varmt och ingen sol och det är inte så himla kul när man planerat att ligga på stranden på sin lediga tid.

I lördags var jag, Ola och Steve på Jonstorps marknad. Där var inte så mycket som det var förra året men lite saker fanns det ju.


Efter marknaden var jag, Ep och Hampus på stranden, jag badade för första gången i havet på över två år och det var så himla skönt. Det var 24 grader i vattnet. Dock har jag nog förstört min klocka för den glömde jag ta av mig och den är inte vattentät men än så länge tickar den på...


På kvällen var jag och älsklingen hemma hos Kim och tittade på lite tv och dom satt o drack öl. Jag gick hem vid tolv tiden för jag skulle upp och jobba klockan 6 så jag behövde ju sova.


Igår jobbade jag till 2. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och efter det ringde jag till Steve. Steve kom hem och då lagade han "lunch" till oss, snitzel med potatismos minsann...


På kvällen kom Kim, Ola och Ep hit. Ola var bara här en liten stund. Jag lagade spagetti med köttfärssås. Sen körde Steve och Kim iväg och hyrde film sen tittade vi på filmen och det var inte min smak om man säger så men den var inte dålig.


Idag har jag och Steve varit och köpt mjukglass på Koffes, jag med chokladströssel och han med karamell strössel.

När vi kom hem somnade jag som en stock på soffan och sov till tio över sex. Sen körde jag hem till Kims pappa för Steve och Kim var där och fixade med Kims bil. Efter det körde vi hem till Kim och lagade mat och tittade på film. Hur trevligt som helst.


Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och lösa lite korsord sen försöka somna. Ha det fint alla. Kramiz



Kommentarer
Annika

tack :)

e redan inne på den sidan sen innan, men visst e den bra :) har nog gått igenom alla sidor ang graviditet som finns snart :D

o nu e de 3 veckor kvar till "risktiden" e över, o den tiden går såååå långsamt så jag håller på o smälla av :)

2009-07-07 @ 15:08:43
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/
Annika

hehe jo.. kommer nog bli svårt att gå neråt i vikt, fast än har de inte gått uppåt, även om jag äter i princip hela tiden :)

men de kommer säkert... fast de går man ju ner sen igen om man har tur :)



kram!

2009-07-13 @ 11:09:29
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0