Godagens!!!

Idag har vi haft besiktining på jobbet, kändes inte som att det gick så bra men imorron får man nog lite mer info om hur det gick.



När jag kom hem kollade jag mailen, rökte en cigg, pratade med älsklingen. Gick in i sovrummet och skulle ha nåt i garderoben, där stod några kartonger i vägen och jag flyttade dom sen var det kört. Storstädade hela sovrummer, hallen, toaletten och köket. Det var inte alls det jag hade planerat men imorron måste jag städa vardagsrummet annars ser det dumt ut.



När älsklingen kom hem lagade han mat till oss sen gick jag till coop och köpte glass till oss sen har vi bara gosat i soffan och tittat på tv.



Snart ska jag borsta gaddarna och krypa ner i sängen men min helt underbara älskling. Hörs en annan gång. Ha det fint. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0