Helgen!!!

Hejsan.


Idag är det söndag. Har varit fint väder idag men tiden har gått så himla fort. Vaknade dock lite sent efter gårdagens party hemma hos Ep men ändå drack jag inte så mycket...



Helgen har varit trevlig, var chaffis i fredags och igår var vi först på kalas hos Emilia och Bengt sen bar det av hem till Ep på fest hos honom med guitarr hero.



Idag var jag ute i strövels med min syster en liten runda sen körde hon hem men jag stannade kvar och rensade lite till sen kom älsklingen och hämtade mig. Körde hem till svärmor och Pelle för att kolla läget sen körde jag hem. Jag och älsklingen käkade lite glass med chokladsås sen vid sju tiden begav vi oss hem till Kim för att ha Taco kväll vilket var himla trevligt och mycket gott.
Efter att vi varit hos Kim körde jag och älsklingen och tvättade bilen för att senare fota den lite i solnedgången. Det var en fin solnergång iallafall.



Nu sitter vi hemma och kollar på Hannibal-filmen på fyran. Ska börja förbereda mig för sängen snart, borsta tänderna och sånt man gör...



Imorron blir det att sova tills man vaknar sen kör jag nog ut till strövels igen för att rensa mer, ska iallafall till jobbet halv tre tiden för att städa köksgolven och prata lite med kollegorna. Hoppas på att det blir fint väder imorron iallafall. Inte så kul att åka till strövels om det regnar ju...



Ha det bra folket. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0