Måndag 22 juni 2009

God middag.


Har inte hunnit mer än att vakna, druckit två koppar kaffe och tittat runder lite på nätet, ska börja jobba om ca en timme men jag känner mig inte alls pigg för det idag men jag har fått timmarna så det ska göras, måste dock pumpa bakdäcket på Bodil innan jag kan ta mig till jobbet.



Efter jobbet ska jag hem igen och förberede tvätten som jag ska tvätta klockan sex. Älsklingen jobbar i Ystad idag så han kommer hem igen och det är så himla skönt att ha honom hemma i veckorna, speciellt nu när vi båda jobbar så mycket.


Jag har för mig att älsklingen skulle åka till Kalmar igen denna veckan men jag kommer inte ihåg vilken dag det var.

Jag har inte bestämt mig än om jag ska köra ut en runda till Strövels ikväll. Jag får se om jag hinner efter att jag tvättat klart och sånt. Imorron jobbar jag heldag så jag kan inte vara iväg för länge ikväll då.



Om tre dagar är det löning och jag har försökt att göra en "budget" denna månaden men det är svårt att göra eftersom jag inte vet hur mycket jag får i lön denna månaden då vi hade löneförhöjning i maj månad så det kommer bli en överraskning när jag får min lönelapp på onsdag.



Nu ska jag gå och fixa till mitt hår och sen blir det att pumpa hojjen. Ha det fint alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0