Ny vecka, det går undan nu...

God dag.


Helgen är över och det har varit en ganska hektisk helg om jag får säga det.
I lördags körde jag ut till pappas hus i strövels, det regna som bara den men det sket jag i eftersom jag och min syster bestämt att vi skulle röja där i helgen så det vara bara på med handskarna och börja klippa grenar...
Efter ett tag kom min syster och hon hade lite bättre verktyg med sig. Vi körde med motorsågen som bara den och det gick undan.
Vid kvart i tre tiden körde jag hem igen för att hoppa in i duschen.
Sen var det att bege sig till Älsklingens mormor och morfar för att fira hans morfars 80-års dag. Där bjöds det på god mat och dricka.
När vi varit där i nån timme var det hem igen, hämta kall dricka och sen ut till Strövelstorp på 20-års fest.
Där var en massa folk man inte kände men det är alltid kul med nytt folk. Jag hade trevligt som bara den. Jag och älsklingen åkte hem vid halv ett tiden.


Vaknade vid tolv tiden i söndags. Kände av drickandet i lördags, inte så himla farligt med det kändes iallafall. Gjorde mig klar för dagen sen körde jag och älsklingen och hämtade Ep som hade hamnat i Ängelholm under natten, undrar dock hur det gick till men det kommer nog fram tills slut. Hämtade bilen i Strövelstorp, körde ut en runda till garaget sen körde älsklingen mig till pappas hus så att jag kunde flisa lite av det som jag och syrran sågat i lördags. Efter nån timme där ville inte flisen mer så vi packade in den i bilen och körde hem till Bengan och han meckade med den lite så nu funkar den igen.

På kvällen beställde jag och älsklingen kebabtallrik och vi tittade på film och hade det mysigt i soffan.

Gick och la oss ganska sent.


Igår jobba man, älslingen åkte till Kalmar med Bengan, kommer hem igen på torsdag så nu är man ensam i veckan, igen. :(
Ep kom hit igår på en kopp kaffe sen körde jag ut till strövels igen och flisa, efter nån timme kom Ep och Kim dit och hjälpte mig, då gick det undan som bara den. Tur att man har vänner som inte är rädda för att hjälpa till.
Idag ska jag ut till strövels igen, ska bara dricka upp mitt kaffe och fixa till mig. Jag hoppas på att solen tittar fram senare och att det inte börjar regna för nu finns det ju inga buskar man kan gömma sig under i strövels. :(

Ha det superfint alla. Kram



Kommentarer
Jannike Sjögren

Så det r fortfarande din pappas hus det där du växte upp`? Såg att där va börjat röja när jag gick örbi med familjen här om dagen. Hoppas allt e bra med dej,kram

2009-06-16 @ 11:46:37
Annika

haha tack :P

men just nu vill jag inte byta kropp med nån annan, inte ens om jag fått pengar för de :D

kram

2009-06-18 @ 09:06:44
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0