SKIT VÄDER!!!!

Hejsan idag.


Har världens huvudvärk, inte alls kul. Hade ont i huvudet redan när jag vaknade i morse men det var bara att masa sig upp ur sängen, äta nån macka och sen köra till ams och efter det försäkringskassan.
Var på jobbet halv tolv och slutade halv fyra, var en del och göra men vi gjorde klart allt iallafall.


Har precis slängt in två maskiner tvätt som jag snart ska ner slänga i torktumlaren. Hoppas på att få ut mina kläder i tid denna gången, förra gången hann jag inte ner innan tiden gick ut så det var bara att boka en ny till klockan 7 på morgonen och hämta ut tvätten.



Igår kollade jag sista avsnitten av Gray´s Anatomy och jag är glad att jag var ensam hemma eftersom det kom mycket tårar och som vanligt när det är sista avsnittet så slutade det helt fel. Nu måste man gå över hela sommaren och inte veta hur det gick för dom. Fel tycker jag men dom är ju smarta som gör så för då kommer man ju fortsätta titta på det till hösten.



Min älskling är i Kalmar, han kanske kommer hem ikväll men annars kommer han hem imorron och det ska bli skönt. Det var ett bra tag sen nu som han var borta över natten så jag har hunnit vänja mig vid att ha honom bredvid mig i sängen på natten men i natt var det tomt. Inte alls kul.



Skulle har gjort en massa saker idag men det är tyvärr inte väder för det, i helgen kommer det inte spela nån roll om det regnar för det ska göras så det är bara att hoppas på att man har turen på sin sida då.



Nu ska jag hälla upp en kopp kaffe och sen blir det att pyssla med tvätten. Ha det superfint alla. Kram



Kommentarer
Annika

hej :)

du skrev för ett tag sen att du ville ha fler läsare på din blogg... jag länkar gärna till den via min blogg om du vill... gratis reklam :)

kram

2009-06-13 @ 19:27:31
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0