Typiskt!!!

Det har varit hur fint väder som helst hela dagen men när man kommer hem från jobbet och vill njuta av det fina vädret, ja då går solen i moln och sen regnar det och blir kallt. Kan man bli mer ledsen???


♥♥♥♥

Har storstädat vardagsrummer idag som jag skrev att jag skulle göra. Så med andra ord är hela lägenheten storstädad nu och det ser fint ut. (önskar jag kunde sätta upp hyllorna också).


♥♥♥♥

Idag trodde jag att man kunde sitta på balkongen och njuta av vädret med det blir tyvärr inte så. Får sitta vid datorn istället och dricka kaffe. Det funkar det också men det är inte riktigt samma sak...


♥♥♥♥

Älsklingen jobbar fortfarande, undrar om han hann inom tingsrätten i morse eller om han ska ta det imorron. Får höra med honom sen när han kommer hem.


♥♥♥♥

Funderar på vad vi ska äta till middag ikväll. Älsklingen skulle iallafall köpa med sig jordgubbar hem och han hittade på vägen såklart. Annars går jag till coop sen och fixar det.


♥♥♥♥

Annars idag vet jag inte vad som händer, ska ta en lång dusch snart så att man kanske piggnar till lite, har fortfarande ont i mitt vänstra öga efter att jag skallade ett handfat innan idag men det går nog över snart. Ha det fint alla. Kram JAG



Kommentarer
Sara Dee

Hej gumman.

Det är bara bra här :)

Kommer att avslöja vad jag sysslar med snart inne på bloggen, ska bara låta det komma igång ordentligt först bara :)

Allt bra med dig annars? :)

2009-06-10 @ 08:30:09
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0