VIP-paket Madonna konsert!!!!

Hejsan idag.



Igår hade jag fått ett mail från någon som jag inte riktigt kände igen namnet på. Läste mailet och trodde genast att det var ett skämt eller ett skräpmail som man kallar det för men efter att kontaktat dom fick jag bekräftat att det inte var ett skämt och detta mailet var ett vinstbesked om att jag vunnit ett VIP-paket till Madonnas konsert i Göteborg i augusti i år. Snacka om att jag blev chockad. Paketet är för två personer, hotell för en natt, middag med välkomstdrink och dricka till maten. Sittplatser under konserten med bästa sikt typ plus ett VIP-armband till lounchen. Det ända jag behöver betala själv är tågbiljetterna till och från Göteborg och dom kommer inte kosta mer än 500kr så det är ingen fara med det. Tror att min syster blev glad igår när jag frågade henne om hon hade lust att följa med mig dit eftersom älsklingen inte är så himla imponerad av Madonna. Jag hoppas att jag och min syster kommer få en trevlig upplevelse i Göteborg.


Igår var en varm och solig dag och jag var ute med älsklingen vid garaget och på kvällen åt vi middag ihop med Ola och hade hur trevligt som helst. Vi gick och la oss vid tolv tiden. Jag vaknade vid halv två tiden igen av jag hade ont i magen så det var ju bara att bege sig på toa en stund och sen ner i sängen igen. Vid tre tiden vaknade älsklingen och han rusade in på toa och kräkte en himla massa. Ni som känner Stefan vet att han ALDRIG kräker och under den tiden jag och Stefan varit tillsammans har jag ALDRIG hört ett sett honom kräka så detta var en chock för mig. Efter att det lugnat sig lite somnade vi om och efter det har jag vaknat ca var 40e minut och har då fått gå på toa. Mår inte alls bra nu plus att jag är så himla trött. Jag vet inte om det är maginfluensa eller om jag bara ätit nåt dåligt. Nu är det så varmt ute redan att nu går det inte att somna igen. Älsklingen har gjort ett försök och åkt iväg på jobb medans jag ligger på soffan och försöker sova lite. Jag ringde jobbet i morse och sjukanmälde mig och det känns inte alls bra att inte jobba men samtidigt är det ju inte så bra att gå till jobbet om man riskerar att smitta sina kollegor och man gör inte så stor nytta på jobbet om man hela tiden måste gå på toa.



Jag hoppas verkligen att jag blir bättre i magen snart, inte alls kul att ligga hemma när solen strålar som bara den och man inte kan göra så mycket. Kanske jag mår bättre lite senare idag. Vi får se hur det blir.



Idag är det bara två dagar kvar tills löningen kommer men jag kan fortfarande inte se eller höra på mitt konto hur mycket jag får i lön så det får vänta tills imorron. Tråkigt när man inte kan göra en beräkning på vad man har över och sånt när man inte vet vad man har att röra sig med typ.



Nu ska jag lägga mig ner på soffan igen och förhoppningsvis somna en stund så att jag slipper vara så himla trött hela dagen. Ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer
Jannike Sjögren

Kul att vinna. Hoppas ni får det trevligt

2009-06-23 @ 19:48:21
Anonym

Hej! Jodå det är bara bra med oss.. Själva då? Vi flyttar den 1 september, besiktning imorgon sen så ska den ju total renoveras.. Så tråkigt var det inte för oss iaf.. Tur du får mera! Kram

2009-06-29 @ 20:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0