Bio...

Hejsan idag.


Nu är det en period hos mig som är jobbig, känns som att allt går åt fel håll, dock inte mellan mig och Stefan utan med jobb och pengar. Känns som att jag kommer gå i personlig konkurs om jag inte får mer jobb snart. Plus att jag börjat oroa mig för att jag kommer få betala tillbaka på skatten igen detta året och det vill jag verkligen inte.


Igår hade vi lite mingel på jobbet sen bar det av till bion, där så vi filmen "män som hatar kvinnor". Det var SKITBRA. se den!!!
Jag brukar inte vara så förtjust i svenska filmer men denna var verkligen ett stort plus. Hoppas på att det kommer en uppföljare. Efter bion hade jag och Louise sällskap hem.


På kvällen pratade jag med älsklingen och tittade på tv.


Idag har jag inte gjort så himla mycket, har mest njutit eftersom detta är min ända lediga dag denna veckan. Ska kolla på Gray´s Anatomy klockan nio sen blir det att ta en dusch sen ner i sängen igen.
Jag ska prata en stund med älsklingen oxå innan jag lägger mig. Saknar honom.


Nu ska jag dra men ha det superfint. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0