Bodil är skadad!!!! :(

Idag har man då jobbat sin 7 dag i rad, känner mig ganska trött nu men jag har bara två dagar kvar sen får jag sova lite och det ska bli så himla skönt.

Jag fick även punktering på Bodil idag så nu får man gå till jobbet några dagar innan Bodil fått "medicin". Älsklingen skulle fixa det i helgen sa han. Jag som tyckte att jag var duktig och pumpade cyklen så bra men jag pumpade nog lite för mycket för när jag cyklat en bit sa det bara pang och jag blev SKITRÄDD.


Efter jobbet GICK jag till arbetsförmedlingen och fick papper påskrivna och dom skrev även ut en blankett från akassan som jag ska fylla i och skicka in, sen gick jag tillbaka till jobbet och väntade på Louise, dom hade personalmöte, när mötet var slut gick jag och Louise på stan en runda, jag hatar att gå på stan när man inte har några pengar. Jag hittade underbara babykläder som jag lätt skulle kunna köpa och "lägga undan" så att man har det om den dagen skulle komma nån gång om ni fattar vad jag menar?? Hoppas det iallafall så man inte för höra p omvägar sen att man går och är gravid fast att man INTE är det. Vissa som läser tar ju bara in lite av det som står och "ljuger" ihop resten. Men om man läser noga så kan det ju inte bli fel.


Det blev ingen möblering o sovrummer igår, jag orkade inte men ikväll tänkte jag faktiskt dra mig i kragen och göra det, ska bara kolla lite tv och ta det lugnt innan bara, samla krafter som det också kallas.


Jag skulle vilja hitta nån som utbildar sig till nagelteknolog som kan "öva" på mig för jag har fan inga pengar att fixa mina naglar hos en riktig eller vad det heter. Om ni vet nån som gör det billigt får ni gärna höra av er.


Idag har älsklingen jobbat en runda i Göteborg, Halmstad och sen skulle han köra till Kalmar och stanna där tills fredag, han ska på "utbildning" imorron så då är det ju inte lönt att köra hem igen för då får han bara köra tidigt som bara den imorron bitti.


Jag har oxå börjat få ont i min halvt utväxta visdomstand, vilket inte alls känns som himla kul efter som jag inte vill gå till tandläkaren mer efter alla gångerna nu. Det kan ju vara så att jag ont i den för att den växer igen nu och jag hoppas det är så för då kan jag bara ta en värktablett när det behövs. Håller tummarna för det.


Nu ska jag faktiskt ta mig en titt runt i internetvärlden. Ha det superbra. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0