Då va denna helgen över!!!

Idag är det då söndag och helgen är snart över, det har varit en mycket lugn och skön helg, har fått sova ut lite så nu är jag redo att jobba igen, kanske inte lika många dagar i rad som sist men vi får se vad jag får, vet iallafall att jag ska jobba imorron och på tisdag, på onsdag ska jag på möte på arbetsförmedlingen och det mötet kan jag inte missa eftersom jag ska börja ett nytt program där så jag behöver informationen från dom.


Igår blev det en snabb tripp till Ikea, vi letade efter säng men där va så mycket folk att både jag och älsklingen inte kunde tänka så vi tittade bara in snabbt sen körde vi till Svärmor & Pelle, där fick vi kaffe och kakor och vi fick även träffa Ep & Hampus för dom var också där.


Igår kväll lagade jag spagetti & köttfärssås som jag och älsklingen åt, vi tittade på melodifestivalen och jag blev så himla sur när hon vann. Hon sjunger ju inte ens, hon bara  ylar. Hon kommer förhoppningsvis inte komma högt upp på listan i den stora finalen i Moskva. Jag hoppas inte det iallafall. Hoppas även på att hon hamnar så långt ner att Sverige inte får vara med att tävla nästa år. Det hade varit det bästa av allt.
Efter melodifstivalen ville jag bara gå och lägga mig men då började det ju en bra film på 4:an som vi tittade på och när den var slut gick vi och la oss.


I morse vaknade vi vid tio tiden och vi gick även upp då. Jag har inte gjort så himla mycket denna dagen förutom att jag mest spelat guitarr hero och bara för en halvtimme sen hoppade jag in duschen och satte sen på mig kläder, annars har jag gått i min pyjamas hela dagen.


Jag sitter och väntar på att Ep ska ringa, han ska hämta mig när han kör hem från stan och köra mig ut till garaget så att jag kan vara där ute och pilla lite med saker. Det kan ju dröja innan han kommer men jag tror att jag hinner gå ut och röka innan dess.


Ikväll blir det att titta på Beck-filmen sen är det dags att gå och lägga sig igen om man ska orka upp i tid imorron. Älsklingen är ledig imorron tror jag så han kan ju sova hur länge han vill men jag tror att han kör mig till jobbet nu när jag inte har nån cykel.


Ha det bra alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0