HELG!!!

Nu är det äntligen helg. Igår jobbade jag min 9e dag i rad och jag kan ju säga så mycket som att det var en jobbig dag på jobbet, hade ont i varje del av kroppen men mest i fötterna, kändes som att jag gick på nålar. Nu är man iallafall ledig i två dagar och det kommer bli skönt. Igår ikväll var man med älsklingen och Bengan i Ekeby och hämtade en bil som Bengan har köpt. En sån bil som jag hade velat ha. Golf kombi. Efter det var jag men älsklingen ute i garaget en snabb runda sen körde vi hem och tittade på tv. Vid elva tiden gick jag och la mig för jag var helt slut.


Idag väckte älsklingen mig lite i tolv och han hade kokat kaffe till mig, han hade även diskat disken som fanns och nu har han dammsugat hela lägenheten och det var helt underbart att slippa det denna helgen men nu är det gjort och ingen är nöjdare än jag. Känns som att detta kommer bli en bra dag.


Idag ska vi nog inte göra så himla mycket, kanske blir det en tripp till ikea och kolla läget eller blir det att bara vara hemma och ta det lugnt. Ikväll var vi bjudna på fest men jag känner inte alls för att festa, tror att jag blir hemma och tittar på melodifestivalen istället.


Imorron ska jag försöka få en tvättid, har en del kläder som behövs tvättas så det hade varit skönt att få tvättat innan nästa vecka men vi får se om det finns nån tid.


Nu ska jag dricka mitt kaffe vidare och sen får vi se vad som händer denna dagen, ni får ha det så trevligt..Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0