I´m back in the internet world!!!


Nu har man jobbat sista dagen. Ja, för denna månaden alltså. Fick ihop många timmar mer denna månaden än vad jag nånsin haft så länge jag har jobbat där och det är ju himla possitivt.


Idag var en kollega sjuk så då fick man jobba nere i restaurangen med dom andra "gollarna". Det är ju alltid trevligt, finna ju alltid nåt dom säger som fastnar på hjärnan. Fick veta nåt idag som jag inte visste innan, Kungen vår är AIK:are. Det var ju en information som man kanske har nytta av i livet. Eller?? Hmm, får nog fundera lite på det ett tag.


Jag har ingen aning om hur många som verkligen läser min blogg, inte många som vågar lägga kommentarer iallafall vilket jag tycker är ganska tråkigt... Våga kommentera!!!!


Jaha, vad har hänt den senaste veckan då? Jo, jag har jobbat, jobbat, jobbat, fyllt år, haft kalas, varit på streetrace och myst med älsklingen.

Denna veckan är han upp i Stockholm och jobbar, han kommer troligen hem på torsdag så vi får hålla tummarna för det.


När jag fyllde år fick jag en JÄTTEFIN digitalkamera från Stefan och den är rosa! Hade önskat mig en sån men inte just en sån avancerad sak men jag lär mig hur det funkar för varje dag. Tog en massa trevliga bilder på mitt kalas, plus att jag fotat en massa annat med den också.


Ikväll blir det att bege sig till , för att inhandla lite mat, kanske jag köper nåt nyttigt, det hade ju inte skadat. Jag ska dessutom lösa ut min . Köper nog två till när jag ändå är i farten. Tur att man inte har så långt till Coop för mina fötter värker som bara den så det kommer verkligen bli ett varmt fotbad ikväll framför tv:n. Ska då passa på att fila lite så man får fina fötter till sommaren när man troligtvis ska gå i sandaler.



Jag har redan fixat mitt påskris, så här blev det: 
Snyggt va??? Inte många som har lampor i sitt påskris!!!

Denna åt jag upp med glädje häromdagen:

 Smaskigt va? Har redan börjat på den. Världens godaste!!!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och kanske jag spelar lite  innan jag ska kolla på en massa bra program på tv. Det är ju Andra Avenyn ikväll, ska bli spännande och se om han klarade sig eller hur det gick för honom i olyckan.
Hoppas ni också får en toppenkväll för det ska jag ha. Kram JAG



Kommentarer
Annika

hej :)

du kan se hur många som läser din blogg... när du loggar in på bogg.se så går du till "översikt" o sen "visa statistik" så ser du där :)

kram

2009-04-07 @ 11:54:34
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0