Tillbaka....

Helloj!!!


Nu har det gått mer än en vecka sen jag skrev sist. Har varken haft ork eller intresse av att skriva men nu när jag sitter här ska jag väl berätta kort vad som har hänt den senaste tiden.


I måndags gjorde jag inte så himla mycket, var mest hemma hela dagen och slappade.


I tisdags jobbade jag och på kvällen låg jag på soffan och tittade på tv.


I onsdags var jag på arbetsförmedlingen och pratade med min handledare om vad som komma skall, fick papper som chefen på Hotellet skulle fylla i. Så när jag var klar på arbetsförmedlingen gick jag direkt till jobbet men chefen var sjuk.


I torsdags kom älsklingen hem från Stockholm och vi tittade på tv och hade lite mysigt.


I fredags jobbade jag och älsklingen var på begravning. På kvällen var jag och älsklingen hemma hos Kim och drack kaffe och tittade på så ska det låta.


I lördags var vi hos älsklingens mamma och firade Evelina och älsklingens födelsedagar. Det var trevligt som bara den. På kvällen tittade jag och älsklingen på melodifestivalen sen tittade vi på film, ni kan inte gissa vilken, vi tittade på "Fucking Åmål". Det var ju ett himla bra tag sen man såg den.


Igår jobbade jag igen och det var ju efter 57:an så det var ju en del att göra. Det hade gått sönder vattenledningar på "herrarnas" toalett så dom hade stängt av vattnet men vi städade så gott det gick.
Jag och älsklingen var ute i garaget en runda sen kom Älsklingens pappa hit och hälsade på, vi åt tacos, drack kaffe och hade trevligt. Jag kollade lite på Beck-filmen men hann inte se vem mördaren var och det var ju inte så kul men men.


Idag har jag jobbat, älsklingen har åkt upp till stockholm igen och nu sitter jag här hemma och dricker kaffe och tar det lugnt, jag ville verkligen inte gå till jobbet i morse men efter ett tag så piggnade jag till och då gick det ju fint.

Ikväll ska jag bege mig upp på vinden och kolla igenom mina saker jag har där, kanske hittar jag nåt jag kan sälja på Tradera, har ju fått dille på det nu. Ska kolla lite på tv ikväll och jag hoppas det kommer nåt bra program att titta på.


Ha det superfint alla. Kram JAG



Kommentarer
Evelina

hej. nej det är ingen du känner....

2009-03-02 @ 19:20:07
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0