Tisdag

Hejsan idag.


sitter ner med en kopp kaffe som jag brukar göra fast denna gången är kaffet klart när jag skriver. Har jobbat idag, har varit trevligt att jobba, har fått gjort saker idag som vi inte hunnit med så mycket innan men idag var det mest "stannarum" så vi hann storstäda både i trappan och i tvättstugan. Imorron har vi lite mer att göra. Idag fick jag papper från chefen som ska fyllas i till försäkringskassan om oyckan jag var med om i fredags. Jag lyckades på nåt vänster klämma min hand mellan tvättvagen och hissväggen. Det gjorde himla ont men jag hoppades på att det skulle gå över under helgen men både igår och idag har det gjort mer ont och därför måste jag rapportera detta till försäkringskassan som arbetsskada ifall jag skulle få mer problem med handen. Det är himla jobbigt med såna papper eftersom man ska skriva ner alla små detaljer om hur olyckan inträffade och så vidare. En massa papper alltså. Får se om Boba kan hjälpa mig fylla i dom mer exakt imorron. Efter jobbet följde jag med Louise till polisen, hon skulle bara hämta sitt nya pass, hon ska ju åka utomlands i juni igen så hon behövde göra ett nytt pass då hon gift sig och fått nytt efternamn. Massa klabb med sånt också tycker jag men men.


Idag har älsklingen jobbat i Göteborg, jag ska följa med honom till garaget ikväll för att jag ska fixa en hylla som vi ska sätta upp i hallen, har en annan hylla där nu men det ser lite konstigt ut eftersom vi har bara två saker på den och vi behöver en mindre. Ska även ta måtten på min cykels hjul så att jag kan köpa ett nytt däck och slang imorron så att jag kan cykla till jobbet igen. Har ju fått skjuts till jobbet varje dag av älsklingen fast att han varit ledig och det ska ju inte behövas.

I
 mitt förra inlägg länkade jag till några låtar som kommer att tävla i Eurovision song contest i Maj och jag fick då en som undrade vilken låt som var Sveriges bidrag så jag lägger ut den också så att den som missat vilken SKITLÅT som Sverige ska tävla med kan lyssna på den. Detta är Sveriges Bidrag:http://www.youtube.com/watch?v=swPY8P1VGzM


Hoppas innerligt att det inte bara är jag som anser att det den låten suger, för det gör den verkligen!!!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och ta det lite lugnt ett tag. Ha det superfint. Kram JAG



Kommentarer
Jannike Sjögren

Haha tack då vet jag vad Sverige bidrar mej hehe inte ens ngt svenskt ju och inte hör man vad som sjungs... Kan man få reda på vilket datum det är eurovision osso? hehe helt veck ju... Hoppas allt e gott med dej

2009-03-26 @ 16:42:37
URL: http://mammajannike.blogg.se/
evelina

haha oh lovar att lägga till dig hehe jag var bara mer intressant för jag var ny,vänta bara du är snart poppis igen hehe

2009-03-29 @ 23:54:31
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0