2 ggr på en dag!!!

Har ätit mat med älsklingen nu och är ganska mätt faktiskt. Ligger på soffan och tittar på en massa konstiga program. Älsklingen har kört ut till garaget för att städa upp där lite. Jag har förberett "efterrätt". Älsklingen ska bara köpa dricka när han kör hem så kan vi mysa i soffan ikväll.


Har hunnit sortera lite papper i pärmar osv. Fick inspiration av en annan bloggare som gjort sånt häromdagen men jag har en hel del kvar så jag får fortsätta med det imorron.
Jag har även letat efter körsbärs-bets på nätet till vår sänggavel men hittar inte riktigt vart man kan köpa det så om nån läsare vet vart man kan köpa sånt så får ni gärna skicka en länk eller i namn på butik där kan köpa det.


Jag vet inte riktigt varför men jag börjar bli otålig nu när jag är ledig, kommer på en massa saker som jag vill göra i lägenheten men har inga verktyg till det. Vi har inte en ända tavla uppsatt i vardagsrummet eller sovrummet och vi har ändå bott här i 5 månader. Inte ens en hammare har vi hemma. Får nog be älsklingen lämna en verktygslåda till mig innan han kör till jobb igen. Undrar om han vågar det. Hehe...


Nu ska jag fortsätta slappa på soffan och vänta på älsklingen. Ha det fint alla. Kram JAG




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0