God morgon!!!

Igår åkte min älskling iväg till Ystad för att fixa det sista med det dom började på förra veckan så för att dom ska hinna så ska dom bo där nere. Han kommer hem igen imorron kväll eftersom det är röd dag på torsdag. Dom flesta har tagit komp-ledigt på fredag med min älsklinge ska jobba fast då på ett annat ställe än i Ystad.



I söndags körde jag och älsklingen till Hyllinge, han skulle tvätta av bilen och jag passade på att springa in på Citygross och inhandla två saker som jag letat efter häromkring men som inte verka finnas men på Citygross fanns dom! Nu kan jag börja med min budget-plan som jag måste fixa till ordentligt. Har som sagt hamnat i en svacka som MÅSTE åtgärdas snarast möjligt.



Igår tvättade jag en hel del kläder, har missat mina tvättider den senaste tiden men igår så tog jag mig i kragen och gjorde det. Ep var här igår och drack kaffe med mig och hjälpte mig leta efter en sida på nätet där man kan få gratis spel, låtar och teman till sin telefon så nu är min mobil pimpad till det finaste. Haha...



Idag vaknade jag av att Evelina skickade sms. Hon skrev att det var en härlig dag men jag kunde inte se att solen var framme men förhoppningsvis kommer den snart. (Börjar spricka upp när jag skriver)



Idag ska jag köra hem till Bella, vet inte vad vi ska göra men vi kommer nog på nåt, ska nog dricka lite kaffe iallafall. Jag ska bara göra mig iordning sen ska jag köra.



Ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0