Grattis!!!

Grattis!!!

Jaha, då var snart denna helgen också över. Det är inte klokt vad tiden går fort ibland. Hade planerat att göra en massa denna helgen efter att jag slutat jobba men det har inte blivit så. Hadet planerat att vi skulle fixa ihop sänggaveln som vi skulle gjort nu i två månader eller nåt, fast att vi inte hittat nån körsbärsbets. Nån som vet vart man kan få tag i det så säg GÄRNA till.

Igår var det ju finalen i Eurovision song contest. Bra jobbat Norge!!! Har skrivit för länge sen att Norge var min favorit och titta vad som hände. Känns skönt nu!!! Alla verkade inte gilla den låten men JAG tycker den är bra.

Idag skulle min mamma ha fyllt 59år om hon fortfarande varit i livet. Jag ska iallafall åka ut till hennes grav och sätta en blomma och säga grattis. Undrar om nån annan varit där också? Det brukar vara fullt med blommor när hon fyller år men man vet aldrig vem det är som satt dom där. Man får helt enkelt gissa sig fram. Grattis också till Angelica som fyller år idag. Hoppas du haft en bra födelsdag. Och grattis Norge på er nationaldag!!! 


Nu ska jag njuta av en lång varm och skön dusch. Hoppas ni får en fortsatt bra söndag. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0