Helvetes dag nr 1 !!!

Denna dagen har varit en rent ut sagt helvetes dag för mig. Har gråtit minst en gång i timmen fram tills klockan var fyra idag. Har till och med gråtit inför min pappa och det ska till en hel del innan jag kan göra det.
Vill helst inte gå in på varför men det kommer troligtvis en förklaring senaste när allt har lagt sig.



Har suttit på barnakuten i HBG i tre timmar med min kompis och hennes son. Fullt med en massa sjuka barn som bara skrek och hade sig. Det var inte alls detta jag planerade när jag vaknade i morse. Hade inte heller planerat att missa min tvättid så imorron får det bli att försöka boka ny tid.



Jobba imorn, längtar lite. Ska nu göra mig iordning för att krypa ner i sängen.
Hoppas ni haft en bättre dag än jag. Är helt slut. Kram JAG



Kommentarer
evelina

vad har hänt? :(

2009-05-15 @ 21:41:40
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0