När är snart???

Har idag gjort lite mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Har diskat upp all disk, putsat fönsterna i köket, dammsugait lägenheten, vikt ihop tvätt kollat igenom mina blommor, vattnade dom när jag ändå höll på och bäddat sängen. Vet inte var jag fick min ork ifrån och när jag ändå var igång så passade jag på innan jag tröttnade.



Älsklingen har fortfarande inte kommit hem från jobbet, vet inte vart han tar vägen, ringde honom när jag gick hem från jobbet halv tre och då sa han att han skulle snart köra hem. Undrar hur det gick, hemma är han inte iallafall.



Vet inte vad jag ska göra nu, är uppe i varv så det är svårt nu när man inte kommer på mer att göra. Funderar på att gå till Coop och köpa cigg. Mina tog slut efter jobbet så jag börjar bli röksugen nu. Får nog trippa dit.



Ha det najs. Kram JAG




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0