Ny månad, tiden rusar iväg.

Vet inte var jag ska börja. Skrev innan att jag skulle FÖRSÖKA uppdatera bloggen lite oftare men ärligt talat så har jag tröttnat en del eftersom det är ingen som kommenterar det jag skriver fast att det är över 50 pers som läser den... Det tyckr jag är dålig stil. Men vill man inte kommentera så vill man inte men jag känner inte för att skriva en massa om mitt liv om folk inte ens kan kommentera!!!


Var på valborgsfest hemma hos Bella och Linus i torsdags. Det var trevligt som bara den. Kanske lite mycket "fylletrams" men jag fick höja rösten så att "vissa" lugnade ner sig. Dom verkade fatta iallafall att jag mena allvar. Fast att det inte var min fest så anser jag att man kan bete sig som folk även om man kommer objuden till nån som har fest! Eller har jag fel???
Kommer nån bil här från festen:


Dom flesta är på bra party-humör. Jerry verkar vara gladast. Ep fattar inget som vanligt, haha.


Undrar vad Ep och Tobbe diskuterar, verkar allvarligt iallafall.


Ola kollar så att Ep:s hjärna har nån aktivitet-signal. Syskonkärlek skulle jag tro!!


Bella verkar mindre glad för att jag tog kameran med mig. "Om bickar kunde döda"



Annars har det varit en lugn helg men fint väder, DB-tävling på Ljudbyggarna på Berga och mys med älsklingen.
Jag har iallafall fått min efterlängtade telefon nu. Det blev den färgen som jag ville ha från allra första början. Han på supporten måste ha varit färgblind eller nåt för han skickade denna länken till mig och skrev: Det är den ända svarta vi har och den ser ut så här: http://www.myworldphone.com/mmMYWORLDPHONE/Images/sew595big.jpg

Enligt den bilden så är ju telefonen turkos men när jag löste ut telefonen igår och öppnade paketet så såg telefonen ut såhär:


Lite skillnad men det är den färgen jag velat ha hela tiden så ingen blev gladare än jag när jag öppnade kartongen.



Är ledig till lördag nu som det ser ut just nu, har ingen aning om vad jag ska hitta på. Det är tråkigt väder så ut vill man ju helst inte gå och hemma händer ju inte speciellt mycket. Älsklingen jobbar så det är ganska tyst och ensamt.

Jag vill passa på att be om ursäkt till mina kollegor för att jag var på dåligt humör igår. Alla kan ha en dålig dag och igår hade jag det på jobbet. Förlåt!!!


Ikväll är det köttbullar med makaroner som står på menyn. Älsklingen som valt för jag fick välja igår och då åt vi fjärilskotletter med grillpotatissallad. Det var oxå gott men idag fick älsklingen välja så det blev det.



Funderar på om jag ska köra en runda med dammsugaren, ränsa i gardroben och kanske till och med bädda rent i sängen. Har ingen ork just nu men den kanske kommer om jag bara börjar.
Ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer
evelina

ohh kom hit och städa också!

2009-05-05 @ 14:40:33
URL: http://littleblue.blogg.se/
Sara Dee

Läser din blogg då och då. Och du vekar ha fullt upp, alltid skoj :)

Dock så har jag kommenterat mm på några inlägg, men inget svar eller nåt, så då slutar man om man inte få gensvar tillbaka....

2009-05-05 @ 15:23:57
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/
Sara Dee

Det är bara bra med mig, bor vid bogarts i ängelholm.

Dudå? Allt bra med allt?

2009-05-05 @ 15:41:10
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/
Sara Dee

okej.

Ja det var ju meningen att vi bara skulle bor här i ett år, alltså till dec förra året, men steff trivdes så bra här nere så vi stannade kvar ett tag till. Ska ju köpa lägenhet där uppe, så vi letar efter det vi vill ha, bra läge mm :)

Händer idag då? kramar

2009-05-05 @ 16:08:32
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0