Onsdag

Det blåser som bara den idag och jag är glad att jag inte behöver gå ut mer än på balkongen och röka.
Ep har varit här, druckit kaffe och spelat lite guitarr hero. Det gick inget vidare för honom.
Jag har plockat fram mat som jag och älsklingen ska äta idag, det får bli chili con carne idag. Älsklingen ska ringa när han är på väg hem så att maten är klar när han kommer.
Efter maten ska jag köra hem till Bella, vi ska dricka kaffe och kolla på Gray´s Anatomy.


FAKTA!!!
När jag är ensam hemma kan jag ha toa-dörren öppen när jag går på toa, ytterdörren är ju ändå låst så det kommer ju inte in nån men om steve är hemma måste jag stänga dörren. Jag har kommit till det stadiet där jag kan ha dörren stängd med jag behöver inte låsa den. Igår provade jag att stänga till dörren bara men kom snart på att det gick inte alls, det var obehagligt på nåt sätt. Vet inte varför men nåt säger migatt det är fel. Det kommer nog dröja ett bra tag innan jag kan känna mig så bekväm att jag kan ha toa-dörren öppen. Undrar om det bara är jag som har dom problemen med att gå på toa i sitt egna hem när ens partner är hemma???
Lite onödig fakta men ni fattar kanske!!!

Jag har fortfarande inte fått mina pengar från F-kassan som jag skulle ha fått redan i torsdags, hoppas verkligen att dom kommer imorron annars blir jag galen. Tycker det är så himla dålig stil av dom att göra så här, hade det varit på andra hållet hade det absolut inte gått för dom att vänta. Nästa månad ska jag inte ens räkna med att jag får några pengar av dom ens.


Våra saker som jag beställde och betalde för över en vecka sen har inte heller kommit. Dom skulle ha kommit i måndags tycker jag, det ska inte ta så lång tid att få dom men dom har väl transportproblem än så jag får väl maila dom imorron om dom inte kommer imorron på posten. Blir knäpp på sånt när det inte funkar som det brukar.


Nu ska jag iallafall dricka en kopp kaffe sen blir det att köra en runda med dammsugaren, det blev aldrig gjort igår. Ha det superbra. Kram JAG



Kommentarer
Sara Dee

Nej du ör nog inte den enda.

Vi har inte toalett öppen alls när vi ska göra våra behov. Dessutom så tog det 2½år innan jag kunde gör nr2 när han va inärheten. Och när jag nu ska göra det, så ska tvn va på högt, eller musik, vatten på i bägge kranen, hehe

Fobi fobi :)

Dock så kommer vi nog aldrigt va paret som ha dörren öppna när vi ska utträtta vårt ärende inne på toaletten. :)

2009-05-07 @ 12:40:10
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/
Annette

Vilket suuperintressant ämne att skriva om,,din toaupplevelse. Är så glad jag fick läsa den!!!

2009-05-08 @ 15:31:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0