Söndag 10/5-09

Jaha, då var denna veckan snart slut. Har jobbat lördag, söndag denna helgen. Har varit skönt efter att ha varit ledig sen i måndags. Haft en hel del att göra idag men det gick bra.


Sitter just nu ute i solen vid älsklingens garaget. Han och "grannen" meckar bil och det verkar inte gå så himla bra för dom. Det är skönt att vara här ute när solen skiner, då kan man ju sitta i solen och blir brun.

Igår var jag också med ute i garaget efter jobbet men då hann jag inte bli nåt brun eftersom solen gick i moln sen började det regna och jag frös och då fick jag sätta mig i bilen tills älsklingen var klar med det han höll på med.

Igår lagade jag och älsklingen spagetti med köttfärssås till middag. Sen tittade vi på Postkodsmiljonären, Robinson och filmen Se upp för dårarna. Så det blev en lugn lördag med en massa mys i soffan. Det är skönt ibland att bara va hemma.


Som det ser ut nu så ska jag tyvärr inte jobba förrän på lördag igen och jag börjar redan få lite panik om vad jag ska hitta på hela veckan. Älsklingen ska jobba i Ystad hela veckan så han kommer ju inte vara hemma så mycket. Jag har en liten idé om att jag ska hem till min far om han är hemma och kanske försöka prata lite med honom om en sak som jag funderat på ett tag. Hoppas att han kan gå med på det jag vill. Får hålla tummarna att han ska va hemma nån dag i veckan iallafall.


Nu ska jag klicka runder lite på nätet och se om jag hittar nåt intressant. Ha det superbra alla. Kanske skriver mer senare. Kram JAG



Kommentarer
evelina

ja asså det tog ju hårt när han skadade svansen han tyckte ju loss en bit hud också. Men nu vet vi att detta kommer bli bra,och det är skönt.



Ok jag tror jag går till Joanna efter jobbet för vi måste upp till skatteverket innan vi ska på mötet ett och jag slutar vid nio tiden så blir lite tajt att hinna inom dig också. kram

2009-05-10 @ 19:33:58
URL: http://littleblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0