Uppdatering!!!

Det blev inte att jag åkte till Bella i tisdags. Jag sms:ade henne men hon svarade inte så jag körde hem till Ep istället och drack hos honom sen åkte jag med honom till Biltema och till ett annat ställe i Helsingborg där han skulle söka jobb. När vi kom tillbaka drack vi lite mer kaffe och pratade en massa.
 
Jag har börjat med ett litet projekt i form av ett konstverk som jag nu skaffat material till och jag hoppas att det blir som jag tänkt mig. Om jag lyckas kommer jag lägga upp bild på det senare.
 
 
I tisdags kväll var jag och Ep hemma hos Kim, där lagade vi spagetti & köttfärssås och kollade på tv. Det var hur trevligt som helst.


I onsdags var jag hemma hos Bella, vi drack en kopp kaffe sen åkte jag med henne till Rusta och Harald Nyborg sen körde vi hem till henne igen och då tittade vi på två filmer sen kom älsklingen dit och vi åt pizza och tittade på tv.


Igår var jag och älsklingen i Örkeljunga och hämtade lite bildelar sen körde vi till JULA och köpte bets till vår framtida sänggavel sen hämtade vi sänggaveln hos Svärmor och Pelle och körde sen ut till garaget där jag började slipa på sänggaveln och sånt. Jag kommer lägga upp bilder på den sen så att alla kan se hur bra det blir.

Igår när vi kom hem från garaget hade jag så ont i huvudet så jag tog en värktablett och la mig på soffan, somnade på två röda. Älsklingen hade väckt mig flera gånger och frågat om jag inte skulle gå in och lägga mig i sängen men jag kommer inte ihåg att jag ens pratat med honom men jag har iallafall sovit på soffan hela natten.


Imorse körde jag och älsklingen ut till garaget igen och jag fortsatte fixa med sänggaveln och vi var nog där i nån timmer sen körde vi hem igen, då kom Ep och lilla Hampus hit och hämtade mig, åkte till jobbet och hämtade min löne-lapp sen åkte jag med Ep och Hampus till Lidl. Efter det bjöd Ep mig på middag på Gobiten sen åkte jag med honom hem och då drack vi kaffe på hans balkong sen kom älsklingen och hämtade mig där.

Vi körde hem för så att jag kunde hämta bilen, jag tog Ola med mig. Jag och Ola körde först till JULA för att köpa mer bets för den andra tog slut sen körde vi till garaget och jag fortsatte att fixa med sänggaveln. Bella kom dit en runda så Ola åkte med henne hem så jag och älsklingen var ensamma i garaget. När vi var klara körde vi och hämtade Ola hos Bella sen körde vi till Statoil och åt lite korv och nu är vi hemma. Det har varit två intensiva dagar ute i garaget men det kommer bli så fint när det väl är klart. Längtar redan.


Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen så att jag orkar upp och jobba imorron. Börjar åtta så klockan 7 ringer klockan. Ha det superbra alla. Kram JAG



Kommentarer
Bea

Hoppas allt är bra med dig :))

2009-05-23 @ 00:16:37
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0