VÅLDTÄKT!!


 

Det finns säkert en massa tjejer/killar som blivit våldtagna och det är verkligen hemskt men det finns en VISS person som skickar massa mail om man man ska gå in och läsa denna tjejens blogg för hon skriver om hur livet är efter en våldtäkt.

Jag vill säga dig en sak:


Det är verkligen hemskt det du varit med om men jag är INTE intresserad av att läsa din blogg. Oavsett vad du har varit med om så vill jag INTE läsa. Det du gör när du skickar dina mass-mail är terrorisering. Detta är ett BROTT!!!
Snälla, respektera mina svar om att jag vill du slutar skicka mail till mig om din blogg!!!


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0