Vänskap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag vill tacka dig för en jättetrevlig pratstund och ditt  var väldigt gott, fast att det hann kallna innan jag hann dricka upp det så smakade det bra. Är verkligen glad att jag fick komma och prata av mig lite. Hoppas vi ses snart igen. Er lägenhet är verkligen skitfin. Hoppas inte att jag förstörde din filmkväll nu.


♥Jag kommer så väl ihåg dom roliga stunderna vi hade tillsammans.
När vi dansade i er källare med din lillasyster och er lilla hund, när din mamma tyckte vi skulle skruva ner. När du hjälpte mig på lägerskolan med "tjejsaker" som jag inte använt innan. När min mamma gick bort skämde din mamma bort mig med en massa godis när jag kom till er. När alla gästerna skrattade åt mig när jag för första gången skulle äta kyckling med pinnar och kycklingbiten flög iväg. Vi betalade 5kr för att åka bussen till skolan för att vi var lata.
Ja, en del saker som satt sig fast i min hjärna som vi gjorde när vi va små. Önskar verkligen att vi kan hålla kontakten denna gången, även om nån av oss skulle flytta igen. Har verkligen saknat vänskapen från mina gamla vänner sen jag flytta. Men nu är jag tillbaka och kanske man kan bygga upp en ny vänskapsrelation. Känns lite ledsamt att tänka på att man inte har nån speciell kontakt med dom man en gång haft så mycket roligt tillsammans med. Ibland önskar jag att jag kunde skruva tillbaka tiden och inte vara så dum som jag var, det som igentligen gjorde att pappa "gav" bort mig till min moster. Jag skulle vilja vara "liten" igen och inte vara så himla "tuff". När jag flyttade försökte jag hålla kontakten men breven jag skrev kom aldrig fram då jag inte vågade att skicka dom.
Jag tror att jag har en hög med brev i nån kartong som jag suttit och skrivit till en o annan vän. Man kan tyvärr inte ändra på sitt förflutna. Idag har jag det verkligen bra. En underbar sambo som jag älskar över allt annat, en fin lägenhet och en jobb där jag trivs som bara den. Detta skulle jag kanske inte haft om mitt liv inte gått åt det håll som det gjorde. Man måste kunna se det possitiva i det hela också.♥

Haft en trevlig dag för övrigt, har inte gjort så himla mycket, fått postat en del paket, saker jag sålt på tradera. Träffat kusinen utanför Coop, gud va stor hon blivit. Känns som om det bara är jag som stannat i växten. Kanske är det så.

Resten av dagen ska jag spendera på soffan, kanske spela lite spel på datorn. Hoppas kanske jag kan komma in på nån topplista nån gång.


Ha det underbart alla. Kram JAG



Kommentarer
Sara Dee

Hej gumman!!!

Ville bara tacka dig för en jättemysig och trevlig eftermiddag!!

Och måste säga att jag fick lite tårar i ögonen när jag läste inläggen :)

Mkt mkt mkt minne!! :)

Vi kommer träffas igen och hålla mkt kontakt :)

Du vet var jag finns ;)



Dessutom förstörde du inte min filmkväll, det gjorde nog min och B snabbmiddag.

Kom hem mkt tidigare än jag trodde att jag skulle göra :)



Pusspuss gumman :)

2009-05-11 @ 22:17:49
URL: http://sarapaulsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0