Varför händer det inget???

God dagens.


Igår tog jag faktiskt nästan 2 timmar på mig att göra vid mig, jag skulle ingenstans men jag kände ändå för att göra vid mig på nåt sätt.


Jag satte även upp en hylla igår, i köket, jag hade turen att jag kunde använda två gamla plugghål som dom förra hyresgästerna haft och hyllan passa perfekt. Nu har jag radion på den hyllan istället för att ha den i fönsterkarmen som jag haft innan så nu är det ganska tomt i fönstret. Får komma på nåt att sätta där.

I
går var jag på maxi och lämnade in en fotoskrivare som vi köpt där, den ville inte funkar alls. När jag hade kommit hem och precis satt mig ner så ringde dom från maxi, då hade han tittat på den och den var helt kass så jag fick en helt ny. Plus extra papper och färgpatron. Hemma igen kopplade jag upp den men denna vill inte heller funka. Fattar inte varför. Den förra bara blinka o hade sig men denna lyser bara när man stoppar i sladden men sen händer ingenting. Jag undrar om han verkligen testat att skriva ut nåt på den. Ska nog åka upp till maxi igen och be honom fixa den under tiden som jag är där. Blir trött på saker när dom inte funkar. Även om man köper saker billigt på rea så ska det banne mig funka. Om nån har en sån skrivare som funkar får ni gärna höra av er om hur man fixar en sån.



Igår ringde dom även från tandläkaren, jag hann inte svara och när jag ringde upp hade dom gott för dagen. Typiskt sånt men jag hoppas att hon ringer idag igen. Det innebär att jag måste leva fattigt ännu några månader innan jag stadig ekonomi igen, sånt man får ta när man inte har bra tänder.


Idag vaknade jag vid halv tio tiden. Satte på en kanna kaffe och kollade min mail. Sen ringde dom från jobbet, har fått lite mer timmar nu och ingen är gladare än jag, håller ju på att bli knäpp här hemma snart, inget och göra men ändå en himla massa som ska göras men som förskjuts hela tiden. Jag försöker ta lite i taget men ändå känns det som att inget händer.


Idag ska jag iallafall bege mig till arbetsförmedlingen och få mina papper påskrivna igen och imorron ska jag lämna dom på F-kassan. Det är prio 1 just nu.



Nu ska jag dricka en kopp kaffe och klicka runder lite på nätet. Ha det superbra. Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0