Världens BÄSTA pappa!!!!

Jag har precis pratat med min pappa, han hade varit och kollat upp det som gjorde mig så ledsen igår och hjälpt mig förstå hur det gått till. Nu har en lite klump från min mage lossnat och jag väntar nu bara på ett annat besked nästa vecka som ska ska göra att resten av klumpen försvinner. Jag hoppas att det blir till det bättre än hur det ser ut idag.
Min pappa är väldens bästa. Vi kanske inte har den gemenskapen som vissa andra har med sina föräldrar men han bryr sig verkligen om en när man mår dåligt över något.
Jag skulle nog inte klarat detta utan min pappas stöd och hjälp.


Jag kom hem från jobbet för cirka en timme sen, har inte hunnit mer än att prata i telefon och satt mig framför datorn. Kvällen ser oplanerad ut än så länge vad jag vet, kanske vi hittar på nåt när älsklingen kommer hem från jobbet snart. Jag vet iallafall att jag ska hoppa in i duschen och fixa till mig lite innan jag gör något annat idag.


Jag vill säga till alla som kanske inte har den bästa relationen med sina föräldrar:
Ta vara på tiden ni har tillsammans, en vacker dag finns dom inte längre och ni kommer leva vidare med ånger inom er att ni inte tagit upp kontakten bättre osv.



Nu ska jag njuta av en lång varm dusch. Ha det bra alla. Kram JAG



Kommentarer
Annika

men lilla gumman... låter inte kul alls :/

hoppas de blir bra iaf. kramis

2009-05-17 @ 01:27:12
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0