24 november 2009

Idag är det exakt 1 månad kvar tills tomten kommer, om han kommer... Det sägs ju att han bara kommer till dom som varit snälla och den gränsen vet man ju aldrig vart han drar... Haha...

Idag har jag varit på jobbet och hämtat lönelappen. Ingen höjdare lön men det är bättre än inget... Nästa månad blir värre eftersom jag inte jobbat når alls denna månaden... Kommer nog inte jobba mer än 1 dag till heller så det känns lite ruttet...

Vi har även varit hos Kim en snabb runda för att hämta en sak sen körde Steve till garaget för att fixa med vinterdäck.. Jag har suttit i soffan och kollat lite på tv..

Jag ska snart ta en låång varm skön dusch och efter det blir det nog att läsa i boken och dricka en kopp te innan man ska krypa ner i sängen igen.

Imorron ska man åka iväg med jobbet till Ullared. Vi ska åka vid 2 tiden på eftermiddagen så vi hinner inte va där så länge men något hittar man nog.

Ha det superfint alla.

Kram JAG



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkomna!!!

Är en tjej på 26 år. Skriver bara allmänt om mig och mitt liv. Kommentera gärna något efter att du läst. Enjoy!! :D

RSS 2.0